Aftellen nog 8 dagen - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Nikky Hout - WaarBenJij.nu Aftellen nog 8 dagen - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Nikky Hout - WaarBenJij.nu

Aftellen nog 8 dagen

Door: Nikky

Blijf op de hoogte en volg Nikky

18 November 2012 | Nederland, Papendrecht

Zoals de titel al vermeld .... AFTELLEN ..
En o wat komt het nu ineens allemaal erg dichtbij !

Ben al minstens 2 weken druk in me hoofd met wat moet ik nog doen,wat moet ik echt niet vergeten wat niet te vervangen is daar..
en de' to do' lijstjes en inpaklijstjes zijn ook al 3 x gemaakt !
hahaha ja helaas ik ben iemand van de lijstjes en voorbereidingen

Wat dat betreft ben ik wel een beetje jaloers op mijn vriendinnetje/reisgenootje Dorine die denkt op zondag avond hmm morgen op vakantie laat ik maar is in gaan pakken en bedenken wat ik nog moet doen !!!

Wel hebben we 2 weken geleden weer is gezellig samen Thais gekookt en onze eerste 2 overnachtingen in Bangkok geboekt Bij New Siam 2 dacht ik in de zijstraat van de 'koh san road' DE backpack straat van Bangkok waar je Hangovermovie momentjes kunt gaan beleven ,...
(Maar natuurlijk zijn Dorine en ik heel Braaf)

8,7,6,5,4,3,2,1,..... Op naar schiphol en laat het avontuur maar beginnen!

Wordt vervolgd ...

  • 19 November 2012 - 11:07

    Robin:

    Beste Nikky
    De laatste dagen zijn altijd hectisch, tenminste, dat is bij ons altijd het geval als wij op vakantie gaan. Maar onder druk presteer je altijd beter en ach, zolang je je paspoort maar niet vergeet en een plastic kaartje is er niets aan de hand, toch? Ben benieuwd naar de eerste ervaringen als je straks dit druilerige en natte kikkerlandje verlaat. Succes met de voorbereidingen en natuurlijk een goede reis!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Papendrecht

Nikky

Actief sinds 07 Nov. 2010
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 20463

Voorgaande reizen:

24 Juli 2013 - 24 Augustus 2013

Cuba-Colombia

26 November 2012 - 24 December 2012

Op backpack avontuur in Thailand

11 Januari 2011 - 06 Februari 2011

Mijn eerste verre reis

Landen bezocht: