Ayuthaya-Chiang mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nikky Hout - WaarBenJij.nu Ayuthaya-Chiang mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nikky Hout - WaarBenJij.nu

Ayuthaya-Chiang mai

Door: nikky

Blijf op de hoogte en volg Nikky

02 December 2012 | Thailand, Chiang Mai

Hallo vrienden en familie,

Na de treinreis vanuit Bangkok kwamen we aan in Ayuthaya de oude hoofdstad van Thailand

Hier kwamen we al snel aan in ons hostel en zijn we nog even wat wezen drinken na een typisch `gevalletje` Nikky blunder. Ik zag het drempeltje niet en viel zo voorover plat op mijn gezicht en alsof dat niet erg genoeg was had ik mijn backpack nog op mijn rug en viel die er boven op .. alles beurs:-)

Het bed was waardeloos met als resultaat dat Dorine en ik gebroken wakker werden..
We hebben fietsen gehuurd en zijn heel de dag door Ayuthaya gefietst om alle indrukwekkende tempels te bekijken en om op zoek te gaan naar de floating market die aan de andere kant van het water was, maar wat bleek dat wij niet zoals het hoorde over de fietsbrug gingen maar gewoon over de snelweg haha oeps maar we hebben t overleefd ... De markt stelde helaas niet zoveel voor het was erg commercieel en totaal niet wat je ervan verwachtte maar het was een heel avontuur om er te komen en weer terug (waarbij we onze fietsen over het spoor moesten tillen :-) die avond hebben we de slaapbus gepakt naar Chiang Mai en ontmoeten we Peter waar we de volgende ochtend een lekker ontbijtje mee pakken bij de starbucks.

Hier worden we aangesproken door Sam die een guesthouse heeft en boeken daar 2 nachten voor wel 3 € p.p.p.n rip uit ons lijf :-)
We bezoeken de nightmarket en drinken nog wat met de Schot Benjamin die woont in Chiang Mai daarna zoeken we ons bedje op want vandaag 2 december werden we om half 9 opgehaald voor een Thaise kookcursus wat echt super leuk en lekker was!!
Leuke mensen ontmoet en we zitten nu nog even uit te buiken op het terras van ons guesthouse om zo weer de stad in te gaan!!

Groetjes!!!


  • 02 December 2012 - 12:04

    Judit:

    Gaat weer lekker daar nik haha ik zie je ook gewoon vallen nu he hahahaha
    Maar klinkt weer leuk allemaal! Kus

  • 02 December 2012 - 13:47

    Kyra :

    Zo dat gaat weer lekker : )
    Nu verwacht ik wel als je terug kom een Thais Etentje hihi

    Xxx

  • 02 December 2012 - 14:02

    Rose:

    Hi Niky, dat klinkt alemaal erg leuk en avontuurlijk.

    Eten kan ik je dat soort waanzinnig goed, dus het uitbuiken begrijp ik.

    Nog heel veel plezier en ik kijk uit naar volgende verslag.

    XXXXX Rose

  • 02 December 2012 - 18:50

    Taco:

    hoi nikky
    ben blij dat jij onder de backpack lag zou zonder zijn als die vies werdt hahaha.
    leuk je blog .
    gr taco

  • 02 December 2012 - 21:08

    Linda Vd Meijden:

    Hoi Nikky,

    Hahaha echt weer iets voor jou om zo voor over te vallen, zie het al voor me.
    De reisverhalen zijn erg leuk om te lezen.. Ben benieuwd naar de foto's!!

    Heeel veel plezier nog!! xxxx

  • 04 December 2012 - 08:21

    Helga:

    lekker bezig Nik! leuk om te lezen zo wat jullie meemaken... dat genieten komt wel goed geloof ik!

  • 08 December 2012 - 14:57

    Maureen:

    Hoi lief nichtje,

    klinkt allemaal super super leuk!
    Lekker drukjes ook! Jammer van het vallen maar dat zit in
    de blonde van der houtjes... goeie reden haha!

    heel veel plezier nog, en ik ga ook nog ff de laatste lezen poepske!

    xxxxx mau

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Nikky

Actief sinds 07 Nov. 2010
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 20461

Voorgaande reizen:

24 Juli 2013 - 24 Augustus 2013

Cuba-Colombia

26 November 2012 - 24 December 2012

Op backpack avontuur in Thailand

11 Januari 2011 - 06 Februari 2011

Mijn eerste verre reis

Landen bezocht: