Voorbereiding - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Nikky Hout - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Nikky Hout - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: nikky van der hout

Blijf op de hoogte en volg Nikky

15 Juli 2012 | Nederland, Papendrecht

Nikky tegen Dorine .. : 'Met jou zou ik wel op reis kunnen gaan'
Dorine tegen Nikky ..: Ja dat heb ik ook ja , Wanneer gaan we ..?

En zo begon het avontuur van Nikky en Dorine die op reis wilde
Nu heeft Dorine al een backpack verleden en is het voor haar niet nieuw ..
Maar voor mij is het zo 'goed als'nieuw ik heb 2 jaar geleden nieuw zeeland bezoch maar dit met een Camper en mijn familie dus er werd een hoop voor mij geregeld en met een camper is natuurlijk niet te vergelijken met backpacken.

Maar waarheen was het moeilijkste om te kiezen aangezien elke land zijn mooie en culturele dingen heeft..
Zo stonden de landen :
*Maleisië *thailand *cambodja *laos *indonesië *singapore *burma *Chili *brazilië *peru *bolivia *suriname en *costarica op ons notitieblaadje ..

Maar nu nog kiezen .. 6 pack rosé bier,6 pack Jillz,reisboeken en laptop stonden klaar en researchen maar
Een top 3 opstellen

1.Thailand/Laos
2.costa rica
3.maleisië/singapore

Het een weekje laten bezinken en afzonderlijk van elkaar nog wat research doen en dan ben je deruit ..
Het is THAILAND geworden en misschien nog laos erachteraan.

Nu was het nog even afwachten wanneer we konden vertrekken i.v.m werk
Maar dat is ook zo goed als zeker dat wordt NOVEMBER !

Nu dit allemaal bekend is kan ik bijna niet wachten en ben ik volop op het internet aan het surfen en informatie aan het zoeken.

vandaag woensdag 12sept de GGD gebelt en afspraak gemaakt om m'n prikken te gaan halen ook de backpack zelf is in huis ! (van mijn lieve oom en tante geleend) en de reisgids ligt naast mn bed !!

Nu is het wachten,wachten en nog is wachten

Wordt vervolgd...

  • 12 September 2012 - 18:57

    Jeannette:

    Hallo Nikky,

    Het is een hele goede keus geworden jullie bestemming en alle voorpret is ook al leuk toch. Nog even aftellen, maar het hebt ook nog genoeg te regelen. Die rugzak moet zeker nog 10x vooringepakt worden :-) We volgen graag jullie reis op je blog. Veel plezier met alle voorpret!!!

    Groetjes
    Jeannette

  • 18 November 2012 - 18:44

    Andrea:

    Heej nikky, ik ga je volgen hoor:) ben best wel een beetje jaloers.
    Succes met al je voorbereidingen.Maar eerst nog even samen op de doerakken.hihi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Papendrecht

Nikky

Actief sinds 07 Nov. 2010
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 20462

Voorgaande reizen:

24 Juli 2013 - 24 Augustus 2013

Cuba-Colombia

26 November 2012 - 24 December 2012

Op backpack avontuur in Thailand

11 Januari 2011 - 06 Februari 2011

Mijn eerste verre reis

Landen bezocht: