korte up-date - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Nikky Hout - WaarBenJij.nu korte up-date - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Nikky Hout - WaarBenJij.nu

korte up-date

Door: nikky van der hout

Blijf op de hoogte en volg Nikky

17 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Lieve mensen
hier een mini up-date
omdat de computers traag zijn en wij op deze camping niet met de laptop kunnen werken.

we zijn nu in rotaura en gaan zo op weg om wat leuke dingen te ondernemen zoals zorben (in een luchtbal van de heuvel afrollen en waterslide. met een bord van een stomende rivier af enzo haha
de weg hier naartoe was niet helmaal soepel verlopen vanuit auckland richting coromendel waar we hiervoor zijn geweest is er aardig wat gevloekt ...nikky leest de kaart(en een ieder die mij kent weet dat ik geen richtingsgevoel heb haha) en de borden waren ook gewoon onduidelijk =$ maar eenmaal op de goeie weg leer ik kaart lezen en rijden we goed tot nu toe ;) (ik wordt er steeds beter in ) in coromendel zijn we naar de hot water beach geweest waar een plaat van 2 km lang onder de kust lijn ligt die 170 graden is dus als je een gat graaft komt er dus warm water in je kuil =) erg grappig ! ook echt een super mooi strand met hottie surfers en super hoge golven (mijn mijn bekini broekje kwijt haha ;)

o en in het plaatsje waar we nu zijn liggen geisers en die ruiken naar rotte eieren !!! (bah)

tot nu toe mijn korte up-date want mijn tijd raakt op .. !!!

Alweer bijna een week voorbij wat gaat de tijd toch snel en we hebbe nog zoveel te zien !!!

bedankt voor al jullie berichtjes !!!

xx Nikky en familie

  • 16 Januari 2011 - 20:17

    Irma:

    whehehehe, je bikini broekje kwijt, komt dat door de surfers of die super hoge golven? ;-)

    In de kantine rook het ook naar rotte eieren maar dat had een andere oorzaak :-/

    Geniet ervan!!

  • 16 Januari 2011 - 20:21

    Jis:

    Inderdaad nik, al doene leert men! Gewoon goed oefenen dat kaartlezen, na 4 weken kan je het vast! Have fun! x

  • 16 Januari 2011 - 21:09

    Judit:

    jullie gaa zo te lezen weer leuke dingen doen straks!
    Ben echt benieuwd naar de foto's hoor..hoop binnekort wat te zien en anders als je terug bent natuurlijk :D

    en gezellig dat je je broekje kwijt bent?!
    Hopen dat die surfboy je niet zag, hehe

    xxxxxxx

  • 16 Januari 2011 - 23:13

    Rose:

    Fijn om weer een berichtje van jullie te zien. Met dat kaartlezen komt het wel goed. Hmmmm broekjes verliezen !!! Volgens mij heb je daar dus in je blote kont gestaan :-)

    Rotte eieren, dus zwavel. Erg vieze geur. ook ik kijk uit naar jullie foto's.

    Veel plezier

  • 17 Januari 2011 - 11:23

    Irma, Daniëlle Nikki:

    Groetjes van ons

  • 17 Januari 2011 - 11:39

    De Greefies:

    Heeft die super de luxe camper van jullie geen 'stomstom'. Maar Nikky, je leert het nog wel hoor. Klinkt wel erg gaaf wat jullie allemaal al gedaan hebben en nog gaan doen. Doe iedereen de groetjes en geniet er maar van, want de tijd vliegt!!!
    Groetjes
    de Greefies

  • 17 Januari 2011 - 14:01

    Naat En Tre:

    Klinkt allemaal goed hoor Nikk, we zijn toch wel een klein beetje jaloers op al je ontdekkingen daar aan de andere kant van de wereld. Uiteraard missen we je ontzettend en kijken we uit naar al je foto's :-))

    Geniet er maar lekker van!!

  • 18 Januari 2011 - 01:40

    Nikky:

    ik heb al geprobeert er foto's bij te zetten maar dat lukt dus niet echt dat is wel jammer want ik heb wel echt super gave foto's !!!

    En die rotte eiren irma was jij dat of sjaakie of till want die kunnen er ook wat van hahahhaha !!!

    Wat hebben jullie met de voetbal gedaan ???

    en ja kaart lezen gaat me steeds beter af !!

    En om op de reactie te reageren over me bekini broekje !! : door de golven zag niemand me witte billen !! haha

    xx

  • 18 Januari 2011 - 11:50

    Monique:

    Fijn dat jullie het zo goed nasar je zin hebben.
    Leuk om je verhalen zo te lezen.
    Geniet ervan met z'n allen.
    Liefs Monique

  • 18 Januari 2011 - 17:25

    Dorine:

    Nikky!

    Ben je al op de terugweg het is zo stil op de voetbal ;)?

    Ziet er allemaal goed uit, leuk om het te volgen zo.

    We liggen uit de beker, maar dat heb je inmiddels wel gezien denk ik. Nu op naar de competitie!

    We zullen zorgen dat we 12 punten (of 15, weet niet welke zaterdag je er weer bent) erbij hebben als je terug bent.

    X

  • 23 Januari 2011 - 09:04

    Henny:

    Hallo allemaal,

    Ziet er goed uit.
    Fijne vakantie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Nikky

Actief sinds 07 Nov. 2010
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 20433

Voorgaande reizen:

24 Juli 2013 - 24 Augustus 2013

Cuba-Colombia

26 November 2012 - 24 December 2012

Op backpack avontuur in Thailand

11 Januari 2011 - 06 Februari 2011

Mijn eerste verre reis

Landen bezocht: