29.01.2011 - Reisverslag uit Greymouth, Nieuw Zeeland van Nikky Hout - WaarBenJij.nu 29.01.2011 - Reisverslag uit Greymouth, Nieuw Zeeland van Nikky Hout - WaarBenJij.nu

29.01.2011

Door: nikky van der hout

Blijf op de hoogte en volg Nikky

29 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Greymouth

Lieve vrienden en familie,
Al over de helft en voor kyra en mike alweer de laatste dag al veel mooie dingen gezien en leuke dingen gedaan.

De afgelopen dagen waren erg leuk we zijn sieraden wezen maken zoals ik al vertelt had in het vorige verslag en de resultaten mogen gezien worden =) zal een foto bijvoegen.
Die avond zijn we naar het strand gegaan om een kampvuur te bouwen dit was aardig goed gelukt en het ultieme vakantiegevoel kwam nog verder omhoog dan dat het er al was …
Lekker zitten,drinken,en marshmallows en chips eten.

De volgende dag zijn we op tijd vertrokken naar kaikoura wat bekend staan om de walvissen die daar in de buurt leven en konden we het niet laten op te gaan whale watche
De volgende ochtend nadat pa ons wakker had gemaakt om te komen kijken naar de dolfijnen die net voor de kust zwommen (wij staan met ons camper aan zee) zijn kyra ik en michael om 10.00 de boot opgegaan om wel 1 walvis te spotten haha
Hierna zijn we met pa en ma naar een zeehonden colonie gaan kijken die aan het rand van het strand lagen zodat je ze in principe gewoon kon aaien echt machtige beesten =0

Vandaag zouden we gaan kajakken en stonden we al helemaal klaar om de kajaks van de aanhanger te halen toen het als nog gestaakt werd door de harde wind die ineens was opgekomen.
Dus hadden we die dag een lekkere rustdag waarin we lekker konden bijslapen,lezen en zonnen.
Hierna zijn we doorgereden naar christurch wat maar anderhalf uur rijden was dus konden we de rest van de dag cristurch nog in hier was een festival bezig waar elk uur een ander optreden was van cabaret tot muziek tot theater.

Vandaag zijn we naar de dierentuin geweest waar we de wereldberoemde kiwi hebben gezien..
En nog veel meer mooie dieren natuurlijk. Nu voor de laatste keer met kyra en mike aan het avond eten en voor de laatste keer kaarten.

Groetjes Nikky en familie.

• 29 Januari 2011 - 09:58

Helen :

Leuk hoor om te lezen wat jullie daar allemaal uitspoken. Het is in idd een hele geslaagde vakantie. Jullie doen en zien veel. Mooie sieraden, zou je zo kunnen verkopen.

Nog veel plezier!!!
    Liefs van Helen

• 29 Januari 2011 - 11:58

Dirk:

Hallo vakantiegangers!!!

Wat een ontzettend leuke dingen maken jullie mee in Nieuw Zeeland!
    Ik volg jullie reisverslagen op de voet.
    Maak er nog een leuke tijd van samen.
    Goeie terugreis voor Kyra&Mike.

Groet,
    Dirk

• 29 Januari 2011 - 13:22

Rose:

Oh wat jammer dat het er voor Kyra en Mike al weer opzit. Wat gaat de tijd dan toch snel.
    Nou die sieraden zien er inderdaad mooi uit. Ben benieuwd van wat voor materiaal ze zijn gemaakt.
    Jullie vakantie klinkt echt top en ik vind het erg leuk de verslagen te volgen.
    Veel plezier de komende dagen.

Mike en Kyra: goede reis naar huis

Dikke kussen Rose

• 29 Januari 2011 - 20:05

De Greefies:

Nou, het resultaat van de kettingen is zeker top!!! Jammer van het kajakken. Ga je nog bungyjumpen (of heb ik daar overheen gelezen)? Die kiwi kan echt niet vliegen hè?

• 29 Januari 2011 - 22:40

Xander:

Ik zit hier op m'n werk(nachtdienst) en lees je verslag, leuk Nik. Wens Kyra en Mike goeie reis en als ik goed begrijp zijn ze maandag(onzetijd) hier bij ons (...lees bij Indy...haha)
    Met Indy gaat alles prima.. ze rent elke dag keihard (los) rondjes bij ons in het park.. met andere doggies spelen enzo...gaat perfect. Veel plezier nog de laatste week!

• 30 Januari 2011 - 07:27

Nikky Van Der Hout:

We gaan morgen naar queenstown en dan ga ik dinsdag als het goed is bungy jumpen =)

De sieraden de groene zijn van jade gemaakt en de witte van schelp..:)

Bedankt voor jullie berichtjes erg leuk om te lezen.

En ik heb de kiwi niet zien vliegen nee haha

• 30 Januari 2011 - 19:34

Monique:

Wat een leuke dingen zien en doen jullie allemaal heel gezellig om het zo te kunnen lezen.
    Zal wel anders zijn zo zonder Kyra en Mike, maar geniet er nog even van.
    Liefs Rob en Monique

• 30 Januari 2011 - 19:44

Linda:

Heej nikky, leuk om te lezen wat jullie daar allemaal doen.
    Fijn dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben, ben benieuwd naar alle verhalen en foto's.
    Als je terug ben spreken we gauw weer keertje af.
    Geniet van de laatste week, veel plezier nog!!! Groetjes aan de rest.
    kus x linda

• 30 Januari 2011 - 21:02

Lia En Kelly:

he nikky, leuk om je verslagen te lezen. jullie hebben al aardig wat gezien en meegemaakt. geniet er nog van en veel plezier, vooral met bungy jumpen. groetjes aan iedereen. xxx
    lia en kelly en ook van wim (die al hard aan het trainen is om een voorsprong op je vader te hebben)

• 31 Januari 2011 - 11:30

Dorine:

Maak je nog een mooie ketting voor mij :)?

Tot snel chickie!

Kus

• 31 Januari 2011 - 23:03

Annemarie:

hey ,
    wat jammer dat kyra en mike eerder weg gaan.
    jullie hebben al veel gezien en gedaan leuk hoor . ik ben benieuwd naar alle foto's.
    xxx

• 31 Januari 2011 - 23:46

Thea:

beetje late reactie want jullie komen al weer bijna naar huis maar mijn internet heeft kuren. Fijn dat jullie het zo goed naar je zin hebben en dat jullie al zoveel leuke dingen gedaan hebben. Het is toch een hele onderneming die je maakt.
    Nou geniet er nog maar ff van en doe iedereen de groetjes

• 01 Februari 2011 - 07:21

Mike En Kyra:

hey familie

weer veilig en moe terug in nederland ; )

mis jullie wel daar echt weer wennen hier vooral de kou !!
    waar zitten jullie nou ?alweer langzaam onderweg naar christurch

wij gaan vanmiddag naar indy toe : )

geniet er nog even lekker van dikke kus
    en iedreen bedankt voor de lieve reactie !
    ps : zet er een foto op van je jump !!

• 02 Februari 2011 - 01:49

Heumpies:

Sorry voor de late reactie maar in het weekend weinig tijd gehad mijn mail te checken. Wat gaat het toch donders vlug allemaal. Uit de verslagen blijkt wel dat jullie niet stil zitten en dat het voor jullie ook snel gaat. Geniet nog van de laatste dagen.