korte up-date - Reisverslag uit Akaroa, Nieuw Zeeland van Nikky Hout - WaarBenJij.nu korte up-date - Reisverslag uit Akaroa, Nieuw Zeeland van Nikky Hout - WaarBenJij.nu

korte up-date

Door: nikky van der hout

Blijf op de hoogte en volg Nikky

03 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Akaroa

Het einde is in zicht en als we erop terug kijken is het allemaal heel snel gegaan.

We zijn op het moment in akaroa dat ligt rechts van christurch waar we morgen heen gaan zodat we daar nog een dag kunnen door brengen om de zaterdag te gebruiken om de camper schoon te maken tassen in te pakken(hopelijk nog steeds onder de 20 kilo heb aardig wat koopjes gedaan ;))en de camper in te leveren.

en dan slapen we zaterdag op zondag in een hotel en komen we maandag om 6 uur aan op schiphol.

maar daar denken we nu nog even niet aan ;)

We hebben vandaag een hele leuke boot toch gedaan waarbij de dolfijnen,zeeleeuwen,pinguins en de albatros vogel (die normaal nooit zover de haven in komt)
hebben gezien waarna we daarna lekker fish en chips zijn gaan eten.

Groetjes en tot snel allemaal !!!!!

• 03 Februari 2011 - 08:59

Helga:

jemig Nikky time flies zeg..... geniet van je laatste daagjes daar! en tot snel dan weer!!

• 03 Februari 2011 - 10:39

Renate:

Wat een gave foto's! En wat mooi daar! Geniet er nog even van, tis zo saai hier, grijs en dor bleh. Breng de lente maar mee groetjes Renate

• 03 Februari 2011 - 11:24

Linn:

Pff meis ik mis je nu echt heel erg! En kan eerlijk gezegd niet wachten om je weer te zien te bellen en te spreken ;) (zou bijna klinken als je lover ;))

Ben super benieuwd naar het boekje met de avonturen en verhalen.

Geniet er nog even van! En dan weer veilig en snel naar je lieve nichtje;)

Groetjes en kusjes aan iedereen!

• 03 Februari 2011 - 12:20

Lisa:

Nikkyyyy! T is inderdaad heel snel gegaan zeg! Nog ff en je bent weer terug in het saaie koude NL :P geniet er nog van en ik zie je snel weer! Want k mis je wel hoor! Xxxx lisa

• 03 Februari 2011 - 17:23

Dorine:

Jippie je bent bijna terug :)!

Geniet er nog even van..

X

• 04 Februari 2011 - 11:41

Thea:

zo het einde alweer in zicht, geniet nog even van de laatste paar daagjes daar en veilige en goeie reis terug naar huis.
    tot gauw, groetjes Jim en Thea

• 04 Februari 2011 - 18:13

De Greefies:

Hallo lieve luitjes,

Wat gaat zo'n reis toch gauw voorbij. Je kijkt er zo lang naar uit en dan... (knip)... voorbij. Maar geniet er vooral nog even van, ook van het mooie weer. Goede reis terug en ik zie jullie woensdag (als jullie dan niet nog aan het bijslapen zijn van de jetleg :-)).
    Groetjes
    de Greefies

• 04 Februari 2011 - 18:58

Kristi:

Even al je verhaaltjes gelezen en foto's bekeken! Ziet er super uit allemaal! Zie ik nou goed dat je hebt gebundyjumpt? :O Jy durft! ;)
    Veel plezier nog de laatste daagjes!
    Groetjes!

• 04 Februari 2011 - 19:42

Mathilde:

Zo kanjer, ik ben weer helemaal bij en wat gaat het toch snel, ik hoop voor jullie uiteraard wat minder snel.
    Hier windkracht 8, dus trek je zuidwestertje maar aan!