Colombia - Reisverslag uit Pereira, Colombia van Nikky Hout - WaarBenJij.nu Colombia - Reisverslag uit Pereira, Colombia van Nikky Hout - WaarBenJij.nu

Colombia

Door: Nikky

Blijf op de hoogte en volg Nikky

15 Augustus 2013 | Colombia, Pereira

Hallo vrienden en familie,

We zijn 12 augustus om 23.00 aangekomen in Pereira na een vlucht vol turbelentie. Maar we hebben t overleeft:)

We hebben de dag erna op ons gemak de stad verkend en onze vlucht geboekt voor zaterdag de 17de naar Catagena waar we ondertussen ook een hotel hebben geboekt om de laatste 6 dagen even in luxe door te brengen tot we weer aan t werk moeten! (Bluh wil er nog niet aan denken)

Vandaag 14 augustus zijn we met een tolk naar t ziekenhuis geweest waar Laura 23 jaar geleden is geboren en zijn we opzoek gegaan naar informatie over haar biologische moeder. Er zal binnekort een procedure worden gestart waarin er wordt gezocht naar informatie, dit kan nog wel even duren helaas.

We zijn naar t winkelcentrum geweest en hebben onszelf getrakteerd op wafels en pannenkoeken yumm !!!!

Groetjes vanuit Colombia