Over een maand... - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Nikky Hout - WaarBenJij.nu Over een maand... - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Nikky Hout - WaarBenJij.nu

Over een maand...

Door: Nikky van der Hout

Blijf op de hoogte en volg Nikky

24 Juni 2013 | Nederland, Papendrecht

Over een maand... zijn mijn liefste vriendinnetje en ik op weg naar Schiphol om vanaf daar via Moskou (ja ja cheap vliegen) naar Havana-Cuba te gaan! Als we dit al halen we vliegen met Aeroflot, dit schijnt niet de beste vliegtuigmaatschappij te zijn maar goed zolang we veilig aankomen vind ik t goed ;)

Als we aankomen in Havana zal het feest zijn Carnival de La Habana Zal dat weekend los barsten de topbands vanuit het hele land zullen spelen en muziek zal overal zijn. Kunnen we mooi onze heupjes los dansen na de lange vliegreis!

12 Augustus zullen we dan vanaf Havana naar Pereira vliegen om daar naar het ziekenhuis te gaan waar Laura is geboren en gegevens te kunnen opvragen over haar biologische moeder! Onze vakantie zal eindigen in Cartagena en dan vooral de prachtige eilanden hier om heen!

De laatste voorbereidingen zijn nog in volle gang maar we hebben er ontzettend veel zin in !!

Het zou leuk zijn als jullie ons weer volgen!
Groetjes Nikky